.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد: ازکردان دفاع مي کنم

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: مي دانيم که هنوز هم رئيس جمهور از کردان حمايت مي کند و منتظر اقدام بعدي دولت در زمينه مدرک تحصيلي او مي مانيم.
الياس نادران ضمن بيان اين مطلب افزود: شب گذشته آقاي رسايي در تماسي تلفني با رئيس جمهوري به بيان مواضع نمايندگان در قبال مسئله کردان پرداخت و رئيس جمهور در جواب ايشان گفته بود که اگر مجلس کردان را استيضاح کند، روز استيضاح به مجلس مي ايد و از وزير کشور دفاع مي کند.
عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: ما در قبال مسئله آقاي کردان منتظر اقدام بعدي دولت هستيم و در مجلس نيز منتظر تصميم افرادي مثل رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و اعضاي هيئت رئيسه مجلس که از او در جلسه راي اعتماد دفاع مي کردند هستيم که چگونه مي خواهند با اين مسئله برخورد کنند.
نادران اضافه کرد: ما در خصوص برخورد با وزير کشور هيچ عجله اي نداريم و اگر کاري از طرف هيئت رئيسه مجلس انجام نشد خودمان در وقت مقتضي اقدام کرده و راهکارهايي داريم.
وي ادامه داد: کم هزينه ترين راه اين است که آقاي کردان خودش استعفا داده و يا رئيس جمهور او را برکنار کند اما اگر اين کار انجام نگيرد نمايندگان مجبور به انجام استيضاح خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ذبیحی 19 مهر 1387
اقای نادران ای کاش در دوره ی اصلاحت که اشخاصی مانند آقای حاجی و ... با مدرک هاوایی وزیر و کبیر میشدند شما و اامثال شما بیدار بودید و اعتراض میکردید. البته تقصیر شما نیست این دل شیر می خواهد که یک جمعیت اقلیت ( اصولگرا) در مقابل جریان اکثریت به دفاع از حق مدرم و بی عدالتی بپردازد و حالا فرصتی در دولت نهم برای این تجربه برای شما بوجود آمده ولی بدانید شما راه را اشتباه رفتید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.647 seconds.